SUMMER CAMP I CAMPUS MULTI ESPORTIU

Summer Camp

Per a infants de p3 a p5.

Els més petits s’iniciaran en diferents esports: tennis, futbol, natació… tot acompanyat de jocs, gimcanes, circuits de psicomotricitat, activitats musicals, sortides pel bosc i tallers plàstics.

FUN SUMMER! Activitats i jocs en anglès

•  Good morning & daily routines per començar el dia.
  •  Circuits de psicomotricitat
  •  Arts&Crafts
  •  Storytelling (Contes)

CURSET DE PISCINA:

• 1 hora de natació diària amb els monitors referents de cada grup + el nostre coordinador de piscina, acompanyat pels socorristes del club.
  • Familiaritzar-se amb el medi aquàtic a través d’exercicis d’adaptació i seguretat.
  •  Jocs aquàtics.
  •  Nivell: iniciació.
  • Recomanable: dur material com bombolla o maniguets.

L’objectiu principal és desenvolupar la coordinació, la consciència corporal, promoure l’esport com un hàbit saludable i fomentar l’ exploració, la descoberta de l’ entorn, la creativitat i la cooperació- relació amb els iguals.

Campus Multi esport

A partir de sis anys.

Una proposta mutiesportiva que inclourà la pràctica del tennis, futbol, pàdel, vòlei, natació, activitats aquàtiques, jocs cooperatius, rutes d’orientació… tot acompanyat de reptes, jocs i gimcanes.

SUMMER CAMP: Activitats lúdiques i esportives

• Circuits i reptes esportius.
  • El nostre ‘’Torneig’’
  • Arts&Crafts

NATACIÓ:

• Jocs aquàtics. ( waterpolo, natació, aquadancing…)
  • Nivell: iniciació o perfeccionament.
  • Els cursets van en funció de l’edat i el nivell corresponent de cada nen/a.

L’objectiu principal és gaudir tot practicant esport, fer amistat i cohesió amb el grup tot aprenent els conceptes tècnics i tàctics de cada esport. Tenir present la cura del cos, el respecte entre els iguals tot tenint cura del material i del espai.

FULL INSCRIPCIÓ  PREUS